Van Gogh Museum en Samsung beginnen een meerjarig partnerschap.

Technologie metgezel helpt bij het brengen van toeristen naar het kunstmuseum

Al drie decennia werken Samsung en het Van Gogh Museum samen. Het doel is om kunst en technologie te combineren om de klantervaring van het museum te verbeteren. Een herhaling van het muziekbezoek, waarin Almond Blossom een belangrijke rol speelt, maakt deel uit van de samenwerking. De reis begint op 10 juni en loopt.

Het museum komt in juni in Amsterdam vaak voor, geïnspireerd door Almond Blossom om de samenwerking te tonen. Dit kunstwerk vertegenwoordigt een nieuw begin en is een belangrijk onderdeel van de muziekreis.

Samsung verbindt technologieën met Van Gogh’s verhaal

De muziekreis brengt bezoekers door beroemde werken uit de collectie van het Van Gogh Museum, waaronder Amandelbloesem, die in 1890 werd uitgebracht.

“Jonger jaren ontdek de wereld online, wat een optie is voor Samsung om samen met het Van Gogh Museum te wandelen,” zegt , marketingdirecteur van Samsung Mobile. We werken met technologie en innovatie om hun manier van denken, voelen en ontdekken te verbeteren. Door creativiteit en onze tools openen systemen een nieuw venster om de aarde van Van Gogh en zijn meest gekoesterde werken creatief te zien.

Samsung Galaxy S25+ toonsoort geluid bezoek

Bezoekers passen de Samsung Galaxy S25+ toe om meer te weten te komen over het leven en werk van Vincent van Gogh. In de komende tijd zullen Samsung en het Van Gogh Museum samenwerken om meer technologisch gerichte activiteiten voor de tentoonstelling te creëren.

De directeur van het Van Gogh Museum, , verklaarde: “Wij willen voorop lopen in onze eigen moderne methode, aangepast aan de behoeften van onze tijd. We zijn blij om te paren met Samsung om de gebruikerservaring nog meer te verbeteren.

linkedinVolg Marketing Report on Linked In! &nbsp!

emailAbonneer u op onze gratis dagelijkse e-mail.

pen  Registreer uw bedrijf gratis in De Lijst, een database voor marketingrapporten reclamebureaus.

Lees meer:

07-02-2025 tekst 08: 00: 00

Doel van de samenwerking is de persoonlijkheid van het evenement te verbeteren en meer kinderen en ouders aan te moedigen deel te nemen. De vereniging is vier jaar lang.

Saskia van Weert was de auteur.

Plaats een reactie